پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2809
-
الف
+

آخرین خبرها از سینمای ایران

خبرهای تازه از سینمای ایران را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

خبرهای تازه از سینمای ایران را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «رویای طبقه پایین» به کارگردانی احسان سلطانیان و تهیه‌کنندگی جلال احمدی آماده نمایش شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «رویای طبقه پایین» در سکوت خبری از ۲۵ مهرماه آغاز شده بود و بعد از حدود یک ماه فیلمبرداری و طی مراحل فنی در مدت زمان ۹۰ دقیقه آماده نمایش شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مریم دانشجو رشته سینما است که در اصفهان تحصیل می‌کند، او خود را برای سفری آماده می‌کند اما ناخواسته در برابر اتفاقی قرار می‌گیرد که جهان‌بینی‌اش را عوض می‌کند.

«گوسفند» در مرحله صداگذاری

فیلم «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی سید مهران قریشی در مراحل فنی قرار گرفت.

فیلم «گوسفند» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از شصت روز پیش تولید و چهار روز فیلمبردای در مراحل فنی قرار گرفت.

این فیلم کوتاه در مراحل تدوین و صداگذاری است و هومن بنایی، فرج‌الله گل سفیدی، هدایت‌الله سجادی، صبا رنجبر، اکبر تقیان، نوید فهیمی و سامان سیوس بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پاکی یک زندگی سلاخی می‌شود و غفلت مبنای تفکر یک انسان را تکه تکه و از ضعف، غیرت و عفت پوست کنی می‌کند و تمام این‌ها مانع واقع‌بینی شده و…

قریشی که قبل از این هم فیلم کوتاه «بند ناف» را در کارنامه هنری خود دارد. در فیلم «گوسفند» تلاش کرده است تا با ساخت این اثر گوشه‌های پنهان روابط انسانی را به تصویر بکشد.

«سرزمین آبی» آماده نمایش می‌شود

فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی رضا محقق آماده نمایش شد.

فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی رضا محقق که در ایران ساخته شد و مراحل مختلف پس از تولید را در سه کشور جمهوری چک، اوکراین و آمریکا پشت سر گذاشت، آماده نمایش شد.

این فیلم که تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری چک است، در شهر سوادکوه استان مازندران توسط احمد ودیعی، فیلمبرداری و در کشور جمهوری چک تدوین و توسط بهروز شهامت در ایران صداگذاری شد. در ادامه اتالوناژ و اصلاح رنگ آن توسط دیمیتری ویشنیاک در اوکراین و ساخت موسیقی آن توسط رمان کروتین و در کشور آمریکا انجام شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر آرش پیرو، پس از مشکلاتی، تهران را به مقصد روستایی مرزی ترک می‌کند. دکتر در روستا به کشف پازل‌هایی از گذشته می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر